ලංකා ඛනිජ තෙල් නීතිගත සංස්ථාවේ සභාපති ඩී.ජේ.ඒ.එස්. ද එස් රාජකරුණා විසින් තමන්ට හිමි නිල රථය වූ BMW රථය භාවිතයට ගැනීම ප්රතික්ෂේප කර තිබෙනවා. ඔහු විසින් අධ්යක්ෂ මණ්ඩල පත්රිකාවක් ඉදිරිපත් කරමින් යෝජනා කර ඇත්තේ එම මෝටර් රථය අලෙවි කර, එයින් වායුසමනය කළ බස් රථ දෙකක් මිලට ගැනීමටයි.එම බස් රථ සේවක ප්රවාහනය වෙනුවෙන් ලබා දීමට ඔහු යෝජනා කර තිබෙනවා.මෙම කටයුත්තට අදාළ අධ්යක්ෂ මණ්ඩල පත්රිකාව පසුගිය සිකුරාදා ඉදිරිපත් කර තිබෙනවා.
BMW 7 SERIES කාණ්ඩයට අයත් වන මෙම මෝටර් රථය ඉන්ධන භාවිතය අතින් අවම කාර්යක්ෂමතාවක් ඇති වඩා පහසුකම් සහිත මෝටර් රථයක් බවයි වාර්තා වන්නේ. අශ්වබල 3,500ක් පමණ වන BMW 7 SERIESට අයත් මේ මෝටර් රථය 2018 වසරේ මිලට ගෙන ඇත්තේ රුපියල් මිලියන 29.5කට යි.එය ධාවනය කළ හැක්කේ පෙට්රල් ලීටරයකින් කිලෝමීටර් 4ක් පමණි. මේ වන විට මෝටර් රථය අවස්ථා කිහිපයකම අලුත්වැඩියා කිරීම වෙනුවෙන් රුපියල් 6,770,349ක් වැය කර තිබෙනවා. වාහනයේ මාසික සේවා වෙනුවෙන්ද විශාල මුදලක් වැය කරන්න සිදුව තිබෙන බවයි කියන්නේ. එහි වාර්ෂික රක්ෂණාවරණ වෙනුවෙන් රුපියල් ලක්ෂ 10කට ආසන්න මුදලක් සංස්ථාව විසින් වැය කළ යුතු බව පැවසෙනවා.
මෙම මෝටර් රථයේ වර්තමාන වටිනාකම රුපියල් මිලියන 52ක් හෙවත් ලක්ෂ 520ක්.මේ රථය ධාවනය කළත් නොකළත් තමන්ට පාඩු සිදුවන බව ඛනිජ තෙල් නීතිගත සංස්ථාව සඳහන් කරනවා. වාහනය භාවිතා නොකළ විට සිදු වන්නේ එහි රික්තක අඩු වී (වැකුම් බැස) එයි සංවේදක (සෙන්සර්) අක්රිය වීම හේතුවෙන් ඒවා නඩත්තුවට විශාල වියදමක් දරන්නට සිදු වන බවයි ඔවුන් කියන්නේ. භාවිතා කළ විට අධික ඉන්ධන පරිභෝජනයක් සිදු වේ.
මේ කරුණු සැලකිල්ලට ගනිමින් සභාපති ඩී.ජේ.ඒ.එස්. ද එස් රාජකරුණා තීරණය කර ඇත්තේ එම රථය අලෙවි කර, එයින් වායුසමනය කළ එකක් රුපියල් මිලියන 20ක් වන බස් රථ දෙකක් මිලට ගැනීමටයි. එම බස් රථ සේවක ප්රවාහනය වෙනුවෙන් ලබා දෙන බවයි කියන්නේ.
මේ වන විට සංස්ථාවේ සේවක ප්රවාහනයට යොදා ඇති ටාටා බස් රථ වසර 10කට වඩා පැරැණි වන බව සඳහන් වෙනවා. දැනට භාවිත කරනු ලබන එම දොර දෙකේ බස් රථ සඳහා රියැදුරුට අමතරව තවත් සහායකයකු ගමන් කළ යුතුයි. එහෙත් යෝජනා කරන වායු සමනය කළ බස් රථ සඳහා අවශ්ය වන්නේ රියදුරෙකු පමණක් බවයි පැවසෙන්නේ.